املاک آستا

خرید ویلا در شمال - فروش ویلا در شمال

املاک آستا

خرید ویلا در شمال - فروش ویلا در شمال

چالش های موجود خرید ویلا در شمال

چالش های موجود خرید ویلا در شمال

مشکلات پیش رو برای خرید ویلا

گاهی اوقات خریدارن به طمع خرید ویلا ارزان در شمال دچار چالش هایی می شوند که انرژی اولیه آن ها برای خرید ویلا می کاهد، لذا بهتر آن است که خریدار قبل از خرید ویلا در شمال حداقل اطلاعاتی از چالش های موجود در این مسیر داشته باشد. این چالش ها عبارتند از: 1. خارج از بافت بودن ملک ( محدوده ی که از طرف بنیاد مسکن در نقشه تفکیکی منطقه در خطوط بافت مسکونی منطقه واقع نشده باشد.)

  1. رعایت حریم ها در ملک مورد نظر که می توان به مواردی چون حریم رودخانه، حریم جنگل، حریم دریا، حریم جاده اصلی و غیره اشاره کرد.

در مورد بعدی می توان به نداشتن اطلاعات از انواع سند ملک و ویلا در شمال اشاره کرد، اسناد بدین صورت طبقه بندی می شوند: سند شورایی ( همان مبایعه نامه ای که در همان دفاتر املاک نوشته می شود و دهیار و شورای آن محل آن را مهر امضا می کنند.) سند تک برگ ( سند رسمی محضری )، سند منگوله دار یا دفترچه ای ( که اسناد سابقاً به این شکل بوده و سازمان ثبت اسناد جدیداً آن رابه شکل تک برگ ارائه می کند ). سند مشاء : این نوع سند به دو نوع است: سند مشاء کل و سند مشاء شهرکی، سند مشاء کل به سندی اطلاق می شود که طبق تعریف سازمان اسناد 6000 سهم است و هر سهم 100 متر است و سند مشاء شهرکی نیز به سندی گفته می شود که حدود و صغور ملک مشخص شده است ولی سند مادر ملک است قبل تفکیک) و می توان مواردی زیادی از این دست چالش ها را توضیح داد که خریدار قبل از خرید ویلا در شمال به این مسائل دقت نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.